çok ulvi bir görev !

   Evlenmek barklanmak çok ultura ,süper bir olay😒...  ciddenmi? son bir yıldır alttan alttan, inceden inceden işleniyor bu fikir bünyeme çevremdekiler tarafından da eeeee benim o tarafta bezim yok.
Ben evliliğin "hadi oturmayamı geldik" evresindeyim henüz bir hayatım, evin sorumluluğu falan ceseratini yaşayamıyorum daha niye "evde kaldın" tribine sokuyorsunuz insanı.Belki benim hayattan beklentilerim ,görmeyi ,yaşamayı düşündüğüm zamanlarım var .Niye bu acele hem ha deyince evlenilebiliyor mu ulan hayatımın geri kalanını geçireceğim adamı müsaade edinde ben seçeyim.Ona da o narin burunlarınızı sokmayı verin.
    Her neyse dişi yakarışımı da gerçekleştirdiğime göre sadede gelebilirim. Sevgili ülkem de evlenmek daha sonra bir takım sebepler yüzünden boşanmış olmak özellikle bir kadın adına ne kadar sancılı bir süreç olduğunu bilir misiniz acaba?Hiç evlenmemiş evliliğin kıyısına bile yaklaşmamış biri olarak konuşuyorum varın gerisini siz düşünün. Hatta ve hatta kadın olmak ne kadar deli dehşet bir şey bilir misiniz?
Ben söyleyeyim bilemezsiniz. Kadının bile kadının halinden anlayamadığı çoğu durumda, bu olgu içersinden yaşamak nasıl bir şey bilemezsiniz.Bundan mütevelli toplum baskılarınıza bir son verin özellikle kadın ırkı size sesleniyorum çocuğunuzu (cinsiyet gözetmeksizin) doğru yetiştirin oğlunuza ona bu hayatta her şeyin mübah olmadığını   herkesin eşit olduğunu  , kızınızın bu hayatta cesur olması gerektiğini ve bu hayatta her şeyi başarabileceğini öğretin
kısaca bu hayatta kadını yine kadın kurtarıcak dünyanın yarsını kadınlar kapsar diğer yarısını ise kadınların yetiştirdikleri.
Rahmetli Neşet Ertaşın dediği gibi "Kadınlar insandır,biz insanoğlu"

Yorumlar